الأخبار
منوعات
فيفي عبده تفقد القدرة على النطق والحركة بعد تناولها دواء بالخطأ
فيفي عبده تفقد القدرة على النطق والحركة بعد تناولها دواء بالخطأ
فيفي عبده تفقد القدرة على النطق والحركة بعد تناولها دواء بالخطأ


03-28-2016 03:24 AM
القاهرة ـ تعرضت الفنانة المصرية فيفي عبده لوعكة صحية شديدة بعد تناولها دواء خاطئ، وحذرت جمهورها من الوقوع في نفس الخطأ.

فيفي كتبت على حسابها عبر “أنستجرام”، “عاوزه أقولكم كل غلطة وأنا طيبة أوعوا حد يأخد أي دواء آلا لما يرجع للدكتور ويقرأ النشرة بتاعته كويس جدا لأَنِّي خدت دواء من واحدة صحبتي بثق فيها جدًا لكن الدواء طلع بتاع صرع واكتئاب وكهرباء زيادة في المخ وخلاني مش قادرة أتكلم ولا أتحرك وخلاني مروحش أشوف الفنانة شويكار ولا الفنان حسني شريف”.

الفنانة المصرية أضافت “أنا بحمد ربنا علي كل شي و الحمد الله أنا بقيت كويسة إلي حد ما والحمد الله علي كل شي وكل غلطة وأنا طيبة وما يقع إلا الشاطر”.

القدس العربي


تعليقات 1 | إهداء 0 | زيارات 1463

التعليقات
#1436320 [ليدو]
0.00/5 (0 صوت)

03-29-2016 10:09 AM
أكيد حبوب شد !!!!

[ليدو]


خدمات المحتوى
  • مواقع النشر :
  • أضف محتوى في Digg
  • أضف محتوى في del.icio.us
  • أضف محتوى في StumbleUpon
  • أضف محتوى في Google
  • أضف محتوى في Facebook


مساحة اعلانية





الرئيسة |المقالات |الأخبار |الصور |راسلنا | للأعلى


المقالات والتعليقات وكل الآراء المنشورة في صحيفة الراكوبة سواء كانت بأسماء حقيقية أو مستعارة لا تـمـثـل بالضرورة الرأي الرسمي لإدارة الموقع بل تـمـثـل وجهة نظر كاتبيها.

Powered by Dimofinf cms Version 3.0.0
Copyright© Dimensions Of Information Inc.
Copyright © 2017 www.alrakoba.net - All rights reserved

صحيفة الراكوبة