الأخبار
ملحق المنوعات
{الزوجة الثانية}... ردود فعل متناقضة
{الزوجة الثانية}... ردود فعل متناقضة
{الزوجة الثانية}... ردود فعل متناقضة


07-30-2013 03:51 AM

لم يسلم مسلسل «الزوجة الثانية» من الانتقادات الحادة والسخرية التي طاولت مشاهد عدة في الحلقات التي عرضت لغاية الآن وفريق العمل.
كتبت سلمى موسى: «الله يرحمك يا سعاد يا حسني لو عرفت أنو واحدة اسمها آيتن هتعمل دورك في «الزوجة التانية» كنت قتلتِ شكري سرحان وانتحرت ومقدمتيش الفيلم»، نفس الكلام أكده تعليق آخر: «إيه اللي جاب آيتن عامر لسعاد حسني ... حرام اللي عملوا فينا المخرج والمنتج ده»، بينما دافع شوقي خطاب عن المسلسل: «ممتع جداً والحلقات الأولى حزينة جداً بس حلوة شكله مسلسل جامد».
وفي تعليق ساخر كتب مصطفى: «أداء آيتن عامر هو نفسه في الزوجة الرابعة، يا ترى هتقول للعمدة برضه ما أحبوش»، فيما كتب آخر: «بعد 10 حلقات ولسه في أول الفيلم وفاطمة ما أتزوجتش العمدة، ولا حصل أي حاجة طب قولتوا ليه بقى إن التفاصيل مختلفة عن الفيلم واضطرينا نتابع ونشوف؟!»
وكتبت مي: «عمرو عبدالجليل بيحاول يبقى مضحك في الزوجة الثانية بس جعله غباؤه «أوفر» قوي، عمره ما هيبقي ممثل شاطر ده يقعد في البيت أحسن»، فيما كتب عمرو: «هو عمرو واكد فاكر نفسه ممثل عالمي وعامل الدور بالشكل المقزز ده، أي ممثل محترم كان لازم يسيب المسلسل بعد قرايته مش يستنى لما يخلص تصوير».
وأشادت سمر بدور عمرو واكد: «مسلسل الزوجة الثانية رائع ودورك جميل وتمثيلك محترف وإن شاء الله أكثر نجاح»، فيما كتبت سوزي: «عمرو واكد بيمثل نفس دور شكري سرحان... إحنا في زمن المسخ».
الجريدة






تعليقات 0 | إهداء 0 | زيارات 2206


خدمات المحتوى


مساحة اعلانية





الرئيسة |المقالات |الأخبار |الصور |راسلنا | للأعلى


المشاركات والآراء المنشورة في صحيفة الراكوبة سواء كانت بأسماء حقيقية أو مستعارة لا تـمـثـل بالضرورة الرأي الرسمي لإدارة الموقع بل تـمـثـل وجهة نظر كاتبيها.

Powered by Dimofinf cms Version 3.0.0
Copyright© Dimensions Of Information Inc.
Copyright © 2017 www.alrakoba.net - All rights reserved

صحيفة الراكوبة